رویه بازگرداندن کالا

در چه شرایطی می توان کالا را بازگرداند؟

۱- استفاده از ۷ روز تست

۲- مغایرت کالا با اطلاعات و مشخصات فیزیکی در وب سایت.

۳- اگر مشتری از خرید خود صرف نظر کرده است.

۴- آسیب دیدگی در اثر حمل محصول.

۵- شرایط گارانتی کالاها در وای توی

۶- شرایط ابطال گارانتی

۷- طریقه ارسال کالا به وای توی

۸-نحوه پرداخت هزینه ارسال کالا های بازگردانده شد.

توضیحات بیشتر در ارتباط با رویه بازگرداندن کالا به فروشگاه اینترنتی وای توی.

۱- استفاده از ۷ روز تست: 

شما به مدت ۷ روز مهلت تست کالا را دارید، چنانچه بعد از ۷ روز بخواهید کالای سفارشی را به دلیل مغایرت و داشتن نقص به قسمت خدمات پس از فروش بازگردانید. میبایست کارتن و جعبه بسته بندی محصول کاملا سالم باشد، هیچ گونه نوشته و خطر خوردگی روی بسته بندی محصول ایجاد نشود. بعد از رسیدن محصول به دفتر خدمات پس از فروش، موارد ذکر شده توسط مشتری بررسی شده و اگر مشتری خواستار محصول جدید و یا تعویض آن با سفارش دیگری باشد مراتب انجام شده و محصول برای مشتری ارسال می شود.

از آنجایی که تصاویر، ویدئو و محتوای محصولات عرضه شده در وای توی با دقت و حساسیت ایجاد شده اند، و ما سعی کردیم میزان مغایرت محصولات را به صفر نزدیک تر کنیم، از شما تقاضا داریم در انتخاب سفارش خود دقت لازم را داشته باشید. هزینه حمل رفت و برگشت محصولات سفارشی بر عهده مشتری است. لذا اگر محصول بعد از بررسی در واحد خدمات پس از فروش به این نتیجه برسد که مشکل اصلی از محصول بوده است، هزینه بازگشت آن بر غهده وای توی است.

۲- مغایرت کالا با اطلاعات و مشخصات فیزیکی در وب سایت:

چنانچه بعد از رسیذن محصول به دست شما مغایرتی در ظاهر محصول پیدا شد، آن را باز نکرده و مراتب را از طریق تماس و یا ایمیل info@whytoy.ir به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید تا اصلاح شود.

چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی محصول مغایرتی در ظاهر و یا فیزیک آن مشاهده کرده، از محصول استفاده نکرده و آن را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده و مراحل ارسال آن را انجام دهید.

۳- اگر مشتری از خرید خود صرف نظر کرده است: 

چنانچه شما زا خرید خود صرف نظر کرده اید، بعد از ۷ روز کاری در صورت سالم بودن سفارش که بعد از ارسال در واحد خدمات پس از فروش بررسی می شود، ۲۰% مبلغ پرداختی کسر شده و مابقی به حساب اعلام شده توسط شما طی مدت ۲۴تا۴۸ ساعت بعد از بررسی واحد خدمات پس از فروش  واریز می گردد.

۴- آسیب دیدگی در اثر حمل محصول:

چنانچه در ظاهر محصول در زمان تحویل گرفتن، نشانه ای از آسیب دیدگی و یا لح شدگی مشاهده کردید، از تحویل گرفتن محصول خودداری نمایید. در غیر این صورت بعد از تحویل محصول پرداخت خسارات توسط بیمه امکان پذیر نبوده و شرایط گارانتی از محصول برداشته می شود.

۵- شرایط گارانتی کالاها در وای توی:

بخش از محصولات عرضه شده در وای توی دارای گارانتی نمی باشند، این دسته از کالا ها محصولات بادی هستند.

در سایر محصولات ارائه شده ۶ماه تا ۲۴ ماه دارای گارانتی تعمیر و تعویض هستند. شما می توانید بعد از آسیب دیدگی محصول مورد نظر مراتب را از طریق راه های ارتباطی به واحد خدمات پس از فروش اعلام کرده و بعد از بررسی مراحل استفاده از گارانتی شکل میگیرد.

۶- شرایط ابطال گارانتی:

محصولاتی که کارت ضمانت و یا شماره سریال آنها مخدوش و یا گم شده اند واجد شرایط گارانتی نمیباشند.

گارانتی محصولات محدود به عیوبی خواهد بود که در ساخت آن وجود دارد، خطای کاربر در استفاده محصول و آسیب دیدگی های که شامل اتفاقات غیر مترقبه و یا بلاهای طبیعی بوده باشد را شامل نمی شود.

۷- طریقه ارسال کالا به وای توی:

یکی از رویه های بازگرداندن کالا به وای توی طریقه ارسال آن محصول است. شما قبل از ارسال با واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته و مراتب را با ایشان هماهنگ کنید. لذا بدون اطلاع قبلی از ارسال کالاها جدا خودداری نمایید.

از برچسب زدن و نوشتن هر گونه مطلب روی بسته بندی کالا خودداری نمایید.

۸-نحوه پرداخت هزینه ارسال کالا های بازگردانده شد: 

اگر مشکل کالای مورد نظر در ساخت آن باشد و به تایید واحد خدمات پس از فروش برسد هزینه ارسال آن با وای توی است.

برای واریزی هزینه پس از تایید بخش خدمات پس از فروش طی ۲۴تا۴۸ ساعت پس از تایید مبلغ هزینه حمل به حساب شما واریز می شود.

 

رویه های بازگرداندن کالا در شرایط مختلف تغییر می کند.