خطرات زیاد نشستن پشت میز کار

خطرات زیاد نشستن پشت میز کار

تحقیق زیر در باره خطرات پشت میز نشستن توسط الزابت گرسون mbg

ما قبلا میدانستیم که نشستن در تمام طول روز در پشت میز می تواند ما را تخریب کند. بسیاری از ما در باره آن می دانیم، و بسیاری از ما شغل پشت میز نستن را ترک کرده ایم. بعد از این خطر ابتلا به چاقی بالاست.. بیماری های  قلبی و عروقی، و خطر مرگ زود هنگام در نشستن های طولانی را نباید نادیده بگیریم.

کسانی که مدت طولانی نشسته اند و کار می کنند یک مطالعه جدید روش های جدید را نشان داده است.

خطر از بین رفتن سلامتی با نشستن دور نیست، همانطور که ممکن است فکر کنید. با جایگزین کردن فقط نیم ساعت در هر روز و هر نوع فعالیت می تواند تاثیر گذار باشد.

هر گونه فعالیت بدنی برای شما می تواند خطر ابتلا به مرگ را  ۳۵درصد کاهش دهد.

پیاده روی بعد از ناهار و یا پیوستن به یک گروه ورزشی و یا اضافه کردن یک برنامه ورزشی روزمره می تواند به نظر بسیار جذاب تر باشد. حتی برنامه های کوتاه مدت تاثیرخواهد داشت.

توضیحات بیشتر:

به گفته دکتر Keith Diaz  استاد طب سنتی دانشگاه کلمیبا مرکز پزشکی ایرونیک نویسنده این مطلب:  این مطالعه روی بیش از ۷ هزار نفر بالای ۴۵ سال  انجام شده است.

با بررسی این داده ها (خطرات زیاد نشستن ) و همچنین میزان مرگ و میر در سال ۲۰۱۷  محققان توانستند تعیین کنند که چگونه سطح فعالیت آن بر مرگ زود هنگام تاثیر میگذارد. آنها متوجه شدند که هر فعالیتی بهتر از هیچ چیز است.

فعالیت های باشدت کم، یا کم فعالیت کردن خطر ابتلا به مرگ زود هنگام را ۱۷درصد کاهش می دهد و فعالیت بیشتر خطر مرگ را ۳۵ درصد کاهش میدهد.

یک پیاده روی بعد از ظهر و فعالیت بیشتر نقش مهمی در ارتقاء سطح سلامت عمومی شما خواهد داشت.

برای کسانی که دنبال فعالیت بیشتر در روز های کاری هستند. برای فعالیت بیشتر در طول روز در دفتر کار،  تلاش کنید کار های روزمره روتین را با برنامه انجام دهید.

استفاد کنید از پله بجای آسانسور، برای صحبت با همکاران راه بروید(تلفن کمتر استفاده کنید).

مطئمنا نشستن  زیادبد است.

پیامدهای این مطالعه( خطرات زیاد نشستن پشت میز کار) فراتر از سلامت جسمانی است. دکتر دیاز میگوید، زمان شروع تجدید نظر در مورد فعالیت های بدنی است. تمرین های با شدت کمتر باید به عنوان یک نوع فعالیت بی اثر نادیده گرفته شود. هر چند برای خیلی از ماها این تمرینات کم میتواند تا ۱۷% خطر ابتلا به مرگ زودرس را کاهش دهد.

این مقاله می تواند شما را از صندلیی بیرون بکشد، به خودتان نگاه کنید  و در طول روز حتما حداقل برنامه های روتین خود را برای فعالیت بیشتر با کمی تغییر انجام دهید.

دیدگاه‌ها (۲)