خطرات زیاد نشستن پشت میز کار

خطرات زیاد نشستن پشت میز کار

تحقیق زیر درباره خطرات پشت میز نشستن توسط الزابت گرسون انجام شده است.

ما قبلا میدانستیم که نشستن در تمام طول روز در پشت میز, می تواند سلامتی ما را با خطر روبرو کند.

بسیاری از ما در باره آن می دانیم، و بسیاری از ما شغل پشت میز نستن را ترک کرده ایم.

یکی ا ز این ها خطرها، امکان ابتلا به چاقی است.

همچنین خطر بیماری های قلبی و عروقی و خطر مرگ زود هنگام در نشستن های طولانی را نباید نادیده بگیریم.

 آیا میدانستید جایگزین کردن فقط نیم ساعت در هر روز با یک نوع فعالیت بدنی، می تواند در سلامتی شما چقدر تاثیر گذار باشد؟

انجام فعالیت بدنی برای شما می تواند خطر ابتلا به مرگ را  تا ۳۵درصد کاهش دهد.

پیاده روی بعد از ناهار ، پیوستن به یک گروه ورزشی و یا اضافه کردن یک برنامه ورزشی روزمره می تواند بسیار جذاب باشد.

حتی برنامه های کوتاه مدت نیز تاثیر مشابهی خواهد داشت.

نشستن در تمام طول روز

به گفته دکتر Keith Diaz  استاد طب سنتی دانشگاه کلمیبا، این مطالعه روی بیش از ۷ هزار نفر با سن بالای ۴۵ سال  انجام شده است.

با بررسی این داده های به دست آمده و همچنین میزان مرگ و میر در سال ۲۰۱۷ ،محققان توانستند تعیین کنند که چگونه سطح فعالیت بر مرگ زود هنگام تاثیر میگذارد.

آنها متوجه شدند که هر فعالیتی بهتر از کم تحرکی و سکون است.

فعالیت های باشدت کم، یا کم فعالیت کردن خطر ابتلا به مرگ زود هنگام را ۱۷درصد کاهش می دهد.

همچنین فعالیت بیشتر خطر مرگ را تا ۳۵ درصد کاهش میدهد.

یک پیاده روی کوتاه در بعد از ظهر , نقش مهمی در ارتقاء سطح سلامت عمومی شما خواهد داشت.

برای صحبت با همکاران راه بروید و از تلفن کمتر استفاده کنید.

همچنین میتوانید به جای آسانسور از راه پله استفاده نمایید.

مطئمنا نشستن  زیاد , بسیار بد است!

پیامدهای این مطالعه روی خطرات زیاد نشستن پشت میز کار ، فراتر از سلامت جسمانی است.

دکتر دیاز میگوید، زمان شروع تجدید نظر در مورد فعالیت های بدنی است.

تمرین های با شدت کمتر باید به عنوان یک نوع فعالیت بی اثر، نادیده گرفته شود.

هر چند برای خیلی از ماها این تمرینات کم میتواند تا ۱۷% خطر ابتلا به مرگ زودرس را کاهش دهد.

این مقاله می تواند شما را از صندلیی بیرون بکشد!

به خودتان نگاه کنید و در طول روز , حداقل برنامه های روتین خود را برای فعالیت بیشتر ، با کمی تغییر انجام دهید.

دیدگاه‌ها (۲)